-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Płatność i dostawa
Wszystkie zamówienia na terenie Polski wysyłamy bezpłatnie.
Zazwyczaj robimy to kolejnego dnia od złożenia zamówienia.
Jeśli chcesz wysłać dywan do kraju, którego nie ma na liście, napisz do nas wiadomość: hello@berbere.pl
Istnieje możliwość odbioru osobistego:
Warszawa Nodi Studio ul. Wspólna 27a - skontakuj się nami, aby uzgodnić szczegóły,
Kraków Forum Designu al. Focha 1 - skontaktuj się z nami, aby uzgodnić szczegóły.
Metody płatności dostępne w sklepie:
w ramach Przelewy24:
Przelewy24 oferują również możliwość skorzystania z płatności ratalnej:
Dodatkowe metody płatności oferowane w sklepie to:
przelew tradycyjny lub płatność przy odbiorze.
Metody wysyłki dostępne w sklepie:
odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów.
Nasze produkty są wyjątkowe. Z tego powodu prosimy o rozpakowanie paczki w obecności kuriera i dokładne sprawdzenie jej zawartości. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, należy sporządzić protokół szkody i nie odbierać przesyłki. Dzięki temu unikniesz konieczności zamawiania osobnego transportu zwrotnego i ułatwisz nam postępowanie reklamacyjne wobec przewoźnika oraz firmy ubezpieczeniowej. Nie wpłynie to na Twoje prawo do roszczeń, które pozostanie w 100% obowiązujące. Prosimy również o poinformowanie nas o tym fakcie mailowo pod adresem hello@berbere.pl
Zazwyczaj robimy to kolejnego dnia od złożenia zamówienia.
Jeśli chcesz wysłać dywan do kraju, którego nie ma na liście, napisz do nas wiadomość: hello@berbere.pl
Istnieje możliwość odbioru osobistego:
Warszawa Nodi Studio ul. Wspólna 27a - skontakuj się nami, aby uzgodnić szczegóły,
Kraków Forum Designu al. Focha 1 - skontaktuj się z nami, aby uzgodnić szczegóły.
Metody płatności dostępne w sklepie:
w ramach Przelewy24:
Przelewy24 oferują również możliwość skorzystania z płatności ratalnej:
Dodatkowe metody płatności oferowane w sklepie to:
przelew tradycyjny lub płatność przy odbiorze.
Metody wysyłki dostępne w sklepie:
odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów.
Nasze produkty są wyjątkowe. Z tego powodu prosimy o rozpakowanie paczki w obecności kuriera i dokładne sprawdzenie jej zawartości. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, należy sporządzić protokół szkody i nie odbierać przesyłki. Dzięki temu unikniesz konieczności zamawiania osobnego transportu zwrotnego i ułatwisz nam postępowanie reklamacyjne wobec przewoźnika oraz firmy ubezpieczeniowej. Nie wpłynie to na Twoje prawo do roszczeń, które pozostanie w 100% obowiązujące. Prosimy również o poinformowanie nas o tym fakcie mailowo pod adresem hello@berbere.pl