-
Płatność i dostawa
Wszystkie zamówienia na terenie Polski wysyłamy bezpłatnie.
Zazwyczaj robimy to kolejnego dnia od złożenia zamówienia.
Dywany dostępne w opcji przedsprzedaży wysyłane są do klienta w terminie podanym na karcie produktu.
Jeśli chcesz wysłać dywan do kraju, którego nie ma na liście, napisz do nas wiadomość: hello@berbere.pl
Istnieje możliwość odbioru osobistego:
Warszawa Nodi Studio ul. Wspólna 27a - skontakuj się nami, aby uzgodnić szczegóły.
Metody płatności dostępne w sklepie:
w ramach Przelewy24:
Przelewy24 oferują również możliwość skorzystania z płatności ratalnej:
Dodatkowe metody płatności oferowane w sklepie to:
przelew tradycyjny lub płatność przy odbiorze.
Metody wysyłki dostępne w sklepie:
odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów.
Nasze produkty są wyjątkowe. Z tego powodu prosimy o rozpakowanie paczki w obecności kuriera i dokładne sprawdzenie jej zawartości. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, należy sporządzić protokół szkody i nie odbierać przesyłki. Dzięki temu unikniesz konieczności zamawiania osobnego transportu zwrotnego i ułatwisz nam postępowanie reklamacyjne wobec przewoźnika oraz firmy ubezpieczeniowej. Nie wpłynie to na Twoje prawo do roszczeń, które pozostanie w 100% obowiązujące. Prosimy również o poinformowanie nas o tym fakcie mailowo pod adresem hello@berbere.pl
Zazwyczaj robimy to kolejnego dnia od złożenia zamówienia.
Dywany dostępne w opcji przedsprzedaży wysyłane są do klienta w terminie podanym na karcie produktu.
Jeśli chcesz wysłać dywan do kraju, którego nie ma na liście, napisz do nas wiadomość: hello@berbere.pl
Istnieje możliwość odbioru osobistego:
Warszawa Nodi Studio ul. Wspólna 27a - skontakuj się nami, aby uzgodnić szczegóły.
Metody płatności dostępne w sklepie:
w ramach Przelewy24:
Przelewy24 oferują również możliwość skorzystania z płatności ratalnej:
Dodatkowe metody płatności oferowane w sklepie to:
przelew tradycyjny lub płatność przy odbiorze.
Metody wysyłki dostępne w sklepie:
odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów.
Nasze produkty są wyjątkowe. Z tego powodu prosimy o rozpakowanie paczki w obecności kuriera i dokładne sprawdzenie jej zawartości. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, należy sporządzić protokół szkody i nie odbierać przesyłki. Dzięki temu unikniesz konieczności zamawiania osobnego transportu zwrotnego i ułatwisz nam postępowanie reklamacyjne wobec przewoźnika oraz firmy ubezpieczeniowej. Nie wpłynie to na Twoje prawo do roszczeń, które pozostanie w 100% obowiązujące. Prosimy również o poinformowanie nas o tym fakcie mailowo pod adresem hello@berbere.pl